נדל"ן בדובאי: שוק נכסי היוקרה רואה ביקוש גבוה באוקטובר

שוק הנדל"ן היוקרתי בדובאי היה עד לעלייה מדהימה בשוק הנדל"ן היוקרתי שלו בשלוש השנים האחרונות, על פי דו"ח של Betterhomes. העיר חיזקה את מעמדה כשוק הנדל"ן היוקרתי המוביל בעולם, ומושכת אנשים בעלי שווי נטו מרחבי העולם, נכתב בדו"ח. מדובר בשילוב של ניהול משברי COVID-19 יעיל, התפתחויות עם חזון, וביקוש גבוה לנכסי יוקרה.

"למרות אינפלציית המחירים האחרונה, נדל"ן פריים בדובאי נשאר במחיר סביר משמעותית מאשר בערים גלובליות גדולות כמו לונדון, ניו יורק והונג קונג. יחד עם פיתוחים מתמשכים כמו תוכנית האב העירונית של דובאי 2040, שוק הנדל"ן היוקרתי של דובאי מציג נוף השקעות משכנע ומבטיח", אמר לואי הארדינג, מנכ"ל PRIME by Betterhomes.

שוק הנדל"ן היוקרתי בדובאי מגיע לשיא באוקטובר 2023

אוקטובר במיוחד, התגלה כתקופה בולטת עבור שוק הנדל"ן של דובאי, עם מספר חסר תקדים של עסקאות יוקרה של פרויקטים מוכנים שנרשמו בשנה אחת. המכירות של מכירה חוזרת כמעט גדלו פי שלושה בהשוואה לחודש הקודם, בעוד שמכירות היוקרה בפרויקטים מסוג Off Plan נותרו חזקות באופן עקבי, מה שמציג את העניין המתמשך בשוק.

מבין הקהילות היוקרתיות, פאלם ג'ומיירה התגלה כמיקום המסחרי ביותר באוקטובר, ואחריו MBR City ופאלם ג'בל עלי. עם זאת, השוק חווה צניחה קלה באי בלווטרס, ביזנס ביי ודמק הילס במהלך אותה תקופה.

מכירות בתי מגורים ממותגים עלו ב-80 אחוז בדובאי

שוק המגורים הממותג, המציע נכסים הקשורים למותגים ידועים, חווה זינוק מדהים של 80 אחוז במכירות משנה לשנה. יותר מ-2,000 יחידות הושקו בשנת 2023, ותרמו עוד יותר לצמיחת השוק. המחירים הממוצעים למטר מרובע למגורים ממותגים ראו גם עלייה משמעותית של 33 אחוז מאז דצמבר 2022, המשקפת את הביקוש של נכסים אלו בקרב משקיעים וקונים.

במונחים של מפתחי יוקרה, H&H, Omniyat ומאג'ד אל פוטאים הופיעו כשלושת השחקנים המובילים ב-2023 בתור חברות נדל"ן. מפתחים אלה זכו לתשומת לב ולשבחים על הפרויקטים הבולטים שלהם כגון Baccarat Downtown, Orla Infinity ו- Lanai Island & Serenity, המציגים את המחויבות שלהם ליצירת חוויות מגורים יוקרתיות יוצאות דופן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *